En mayo de 2023 Galicia NO ha publicado ningún informe. Datos de los medios de comunicación y de otros informes:
2021: Solicitudes 10 (Informe Ministerio Ssanidad: 6)
-2 eutanasias
2022: Solicitudes 28
-8 eutanasias
MR: MF 39%, neuro 16, Hado o CPaliativos 12, onco 12, interna 6.
Prensa 5/23: 53 solicitudes, 17 eutanasias (6 domicilio, 1 residencia, 10 hospital. 5 donaciones), 9 revocadas, 3 denegadas.
Media: 58 días.
Galicia tiene la peculiaridad de que la 1ª solicitud se entrega en un registro oficial y es la Dirección Asistencial que corresponda la que nombra un médico responsable (MR) (ver protocolo):
"O/a MR poderá ser o/a médico/a de atención primaria, o/a médico/a de hospitalización a domicilio, de atención hospitalaria, de residencia sociosanitaria ou calquera outro, segundo sexa o caso.
O/a MR será designado/a pola dirección asistencial da área sanitaria, por escrito (Anexo III. Modelo de nomeamento / revogación do/a Médico/a Responsable), tras recibir a primeira solicitude de PAM.
Non obstante, na súa solicitude, o/a paciente poderá reflectir a súa preferencia sobre quen quere, entre os facultativos/as responsables do seu proceso asistencial, que sexa o/a seu/súa MR, preferencia que se respectará sempre que sexa posible. Se o/a médico/a proposto/a non é obxector/a de conciencia nin presenta outro tipo de impedimento (por exemplo, estar nunha situación de incapacidade temporal), pasará a ser o/a MR. Nos supostos nos que o/a paciente non mostre preferencia por ningún profesional ou que o/a profesional que propón presente un impedimento que non lle permita actuar como MR, a dirección asistencial será a que designe ao MR."
Según el formulario oficial "esta solicitude deberá presentarse nun rexistro oficial, e poderá entregarse, segundo o establecido na Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (artigo 4), entre outros:
•no rexistro electrónico da administración u organismo ao que se dirixan (opción preferible)
•nos restantes rexistros electrónicos da Administración Xeral do Estado, Administracións das Comunidades Autónomas, Entidades que integran a Administración Local e o sector público institucional (inclúe, entre outros, aos organismos públicos ou entidades de dereito público vinculados o dependentes das Administracións Públicas).
•nas oficinas de correos.
De esta forma, en principio (si funcionara bien, cosa que no siempre ocurre), no debería haber demoras inadecuadas para encontrar MR.
2021: Solicitudes 10 (Informe Ministerio Ssanidad: 6)
-2 eutanasias
2022: Solicitudes 28
-8 eutanasias
MR: MF 39%, neuro 16, Hado o CPaliativos 12, onco 12, interna 6.
Prensa 5/23: 53 solicitudes, 17 eutanasias (6 domicilio, 1 residencia, 10 hospital. 5 donaciones), 9 revocadas, 3 denegadas.
Media: 58 días.
Galicia tiene la peculiaridad de que la 1ª solicitud se entrega en un registro oficial y es la Dirección Asistencial que corresponda la que nombra un médico responsable (MR) (ver protocolo):
"O/a MR poderá ser o/a médico/a de atención primaria, o/a médico/a de hospitalización a domicilio, de atención hospitalaria, de residencia sociosanitaria ou calquera outro, segundo sexa o caso.
O/a MR será designado/a pola dirección asistencial da área sanitaria, por escrito (Anexo III. Modelo de nomeamento / revogación do/a Médico/a Responsable), tras recibir a primeira solicitude de PAM.
Non obstante, na súa solicitude, o/a paciente poderá reflectir a súa preferencia sobre quen quere, entre os facultativos/as responsables do seu proceso asistencial, que sexa o/a seu/súa MR, preferencia que se respectará sempre que sexa posible. Se o/a médico/a proposto/a non é obxector/a de conciencia nin presenta outro tipo de impedimento (por exemplo, estar nunha situación de incapacidade temporal), pasará a ser o/a MR. Nos supostos nos que o/a paciente non mostre preferencia por ningún profesional ou que o/a profesional que propón presente un impedimento que non lle permita actuar como MR, a dirección asistencial será a que designe ao MR."
Según el formulario oficial "esta solicitude deberá presentarse nun rexistro oficial, e poderá entregarse, segundo o establecido na Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas (artigo 4), entre outros:
•no rexistro electrónico da administración u organismo ao que se dirixan (opción preferible)
•nos restantes rexistros electrónicos da Administración Xeral do Estado, Administracións das Comunidades Autónomas, Entidades que integran a Administración Local e o sector público institucional (inclúe, entre outros, aos organismos públicos ou entidades de dereito público vinculados o dependentes das Administracións Públicas).
•nas oficinas de correos.
De esta forma, en principio (si funcionara bien, cosa que no siempre ocurre), no debería haber demoras inadecuadas para encontrar MR.